Kohaletoimetamise info

Transport

Kauba kohaletoimetamise hind Anglershop netipoes kajastub maksmisel ja ostuarvel. Saatmiskulud on arvestatud eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Ostja soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või kohaletoimetamise eest juurde tasuda Angler OÜ poolt esitatud arve alusel.

Angler OÜ jätab endale õiguse korrigeerida transpordihindu ning hindasid oma netipoes ilma ette teatamata.

Saatmine Eesti piires. Tarneaeg Anglershop veebipoest ostmisel on reeglina 2-5 tööpäeva. Kauba toimetame Teieni Eesti piires Omniva või Itella pakiautomaati, postkontorisse, Omniva või Itella kulleriga. Valiku saatmisvõimaluste vahel saate teha ostu vormistamisel. 

Kui tegemist on erimõõtmelise või eriti raske kaubaga, siis puudub võimalus saata kaupa Omniva või Itella pakiautomaati. Saatmisvalikuid näete ostu vormistamisel, sel juhul avaneb võimalus valida ainult postkontori või Omniva kulleri vahel.


Omniva pakiautomaat, postkontor, kuller toob kauba Ostja poolt valitud pakiautomaati
Itella pakiautomaat, kuller

Kauba saatmine välismaale. Anglershop internetikauplusest saab kaupa tellida ka välismaale. Täidame tellimusi kaupade saatmisel Omniva vahendusel üle maailma. Enne tellimuse vormistamist palun veenduge, et Teie asukohariik asub Omniva nimekirjas.

Tulen ise kaubale järele. Valikutesse on lisandunud ka võimalus ostetud kaubale ise kauplusesse järele minna, mis säästab kaupluses oluliselt Teie aega. Toodete valimine, tellimine ja maksmine toimub sel juhul tavalises korras netipoe kaudu, transpordivalikuks aga tuleb valida TULEN ISE KAUBALE JÄRELE. Sellisel juhul ootab kaup Teid valmispanduna Anglershop kaupluses ja Te saate sellele järele minna leppides eelnevalt aja kokku kas e-maili või telefoni teel (anglershopest@gmail.com +372 50 377 69).

Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

1.1. Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates e-maili aadressile anglershopest@gmail.com vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades klienditeeninduse kontakttelefonile +372 50 377 69.

1.2. Peale toodete kättesaamist on toodetega tutvumiseks aega 14 päeva. Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, on 14 päeva jooksul võimalus toode tagastada või välja vahetada muu toote vastu, saates Anglershop e-poe e-maili aadressile anglershopest@gmail.com vastavasisuline tellimuse tühistamise teade koos tellimuse numbriga või helistades Anglershop klienditeeninduse kontakttelefonile +372 50 377 69.

1.3. Tellimuse tühistamisel punktis 1.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 1.2 sätestatud juhul tagastatakse ostu eest tasutud summa, millest Ostja kannab toote lattu saatmisega seotud kulutused. Raha kantakse tagastatud toote eest tagasi arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.

1.4. Tagastatav toode peab olema pakendis ja kasutamata ning sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid. Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu komplekt (kõik tooted).

1.5. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on kahjustatud toote mittesihipärase kasutamise tulemusena ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Angler OÜ poolt, on Angler OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine toote eest tasutud tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Angler OÜ tasaarveldamise teate tellimuse vormistamisel teatatud e-maili aadressile. Juhul, kui tasaarveldamise teates näidatud väärtuse vähenemisega Ostja ei nõustu, on õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Angler OÜ vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

Toote ümbervahetamine

Kui toode mingil põhjusel ei sobi, saab selle soovi korral vahetada teise toote vastu eeldusel, et soovitav kaup on laos olemas. Kõik kauba vahetamisega seotud kulud tasub Ostja.